wtorek, 8 listopada 2011

Time to get Skinny

Wiem, wiem -nie jestem gruba i w ogóle po co mi to po co to sobie robię, czego ja oczekuję tereferfrfrf.
przez rok przytyłam 8 kg które wpływają niekorzystnie na moją samoocenę i czas coś z tym zrobić.
 Figura sprzed  roku, którą lubiłam i dobrze się ze sobą czułam.Przy okazji pozdrawiam Elę, która jest moją blogową inspiracją i gdyby nie ona to nigdy bym nie pomyślała że blogowanie może być takim fajnym zajęciem 


zdjęcie z teraz, nie mam w sumie takiego żeby pokazać jak to wygląda od A do Z no ale tu chyba widać moje uda... 

Proszę, nie piszcie mi komentarzy w stylu "z kości na ości" itp bo JA NIE UWAŻAM SIĘ ZA TŁUŚCIOCHA ale czuję się lepiej chudsza.
Więc zaczynam, trzymajcie kciuki!

ŻEGNAJCIE CIASTA I TORTY, ADIJOS PRODUKTY ZBOŻOWE O MIŁOŚCI ME.

Postaram się relacjonować tu moje spostrzeżenia i ewentualne postępy
mam nadzieję że was nie zawiodę, no i sama siebie bo jestem ogromnym łakomczuchem wię to będzie chyba test dla mojej silnej(?) woli. Jeżeli znacie jakieś fajne niskokaloryczne przepisy czy triki to ja bardzo chętnie o nich poczytam ! Buziole dla waś, wasza Ćwirka :*

uprzedzę  anonimowych wszechwiedzących: nie robię tego dla chłopaka, on twierdzi, że jestem chuda i moje odchudzanie jest bez sensu, więc skoro on go nie widzi a ja tak, tzn że ROBIĘ TO DLA SIEBIE.

25 komentarzy:

  1. your makeup looks so pretty!

    I just found your blog! LOVE IT! Can't wait to read more!

    xo
    Alexandra
    www.fashion-feast.com

    OdpowiedzUsuń
  2. haha :D a ja na tym zdjęciu byłam jakieś ponad 10kg chudsza :< jak znajdziesz tą dietę cud to poproszę :D! Ja to dopiero jak kluska wyglądam... Masakra! a blogowanie wciągaa ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie wzięłabym od Ciebie kilka kilogramów, bo mam niedowagę, ale z drugiej strony mimo tego czuję się lepiej chudsza, więc wiem mniej więcej o czym mówisz :)

    Nie lubię zbyt dużo tuszu na rzęsach, bo można przesadzić i wygląda strasznie nienaturalnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w tamtym roku w bardzo szybkim czasie przytyłam ponad 7 kg :-/ większość twierdzi,że i tak wyglądam super:]ale ja też wolałam siebie chudszą...codziennie sobie powtarzam"od jutra dieta" i na powtarzaniu się kończy:-/ Mnie gubią słodycze-kocham je i jestem chora,jak nie zjem czegoś słodkiego he he :D
    P.s Dziękuję za odwiedziny na moim blogu tez dodaję do obserwowanych,poza tym śliczna jesteś;)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś szczuplutka ! Nie powinnaś się odchudzać :)
    Poza tym świetnie wyglądasz 1 zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To był chyba jakiś sprzyjający łakomczuchom rok, bo ja też sporo przytyłam :P Ale mi jest akurat lepiej jak jestem troszkę grubsza (oprócz zakupów, na których w nic się nie mogę wbić :P). Nie przejmuj się, jeśli ktoś Ci pisze, że nie powinnaś się odchudzać, robisz to dla kogoś itd. Przecież sama wiesz najlepiej, kiedy się fajnie czujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie jest dokładnie tak jak u AdrianyAndrei-kocham słodycze,kocham jesć i nie mam silnej woli,choć przydałoby mi się zgubić kilka kilo;)
    ale Ty masz super figurkę po co się katować?

    OdpowiedzUsuń
  8. Hipopotamie przestań ;P Nie jest źle, gdybyś ważyła ponad 100kg mogłabyś tak o sobie mówić, a dopóki zajmujesz jedno siedzenie w autobusie to jesteś szczupła ;)
    Polecam a6w - aerobiczną 6 Weidera. Bardzo ładnie rzeźbi mięśnie brzucha. Ja niestety długo nie wytrzymałam, bo mi brak motywacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Powiem Ci tak - teraz wyglądasz o niebo lepiej :) bez obrazy oczywiście. Wtedy byłaś za chuda. Teraz wyglądasz idealnie! Tzn z tego co widzę po zdjęciu, ale jak napisałaś - wszystkiego nie widać. Ja np jestem bardzo szczupła na nogach, tyłku ale za to mam grubszy brzuch i walcze z nim od dawien dawna, jak tylko pamiętam. Wg mojego chłopaka też jestem chuda - ale ja bym chciała mieć łądny zgrabny brzuszek - A NOGI I TYLEK WIEKSZY. Wiec nie narzekaj na uda - bo im chudsze tym gorsze. OCzywiscie grube tez nie sa okej. ale to zalezy kto co lubi. mimo wszystko masz racje, ze trzeba sie czuc dobrze we wlasnym ciele i cwiczyc dla siebie. procz tego, ze rezygnujesz ze slodyczy i innych ciezkostrawnych i tuczacych potraw - nie zapominaj o cwiczeniach bo one sa najwazniejsze!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. No ja przez kilka dni nie czułam niczego, nic mnie nie bolało. Potem niestety zaczęło się... Bolały mnie żebra, mięśnie brzucha, kręgosłup, ale wmawiałam sobie, ze jeśli działa to trzeba coś czuć ;P No jednak po dwóch tygodniach przestałam. Na razie mi z tym dobrze jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak, w mojej figurze to jest plus - że nie mam celulitu ani innych problemów. Ale niestety, wszystko idzie mi w brzuch, gdy przytyje. Natomiast gdy ćwiczę i chcę chudnac własnie z brzucha, leci mi też z nóg i tyłka, A TEGO NIE CHCE. :( Tu jest moj problem. Mam pas, robie duzo brzuszkow i krece hula hop-mysle ze to idealne sposoby na brzuch. oczywiscie rowniez 6weidera ale nie wiem czy dam radę.

    wolalabym miec chudy brzuch a grubsze nogi !

    OdpowiedzUsuń
  12. pierwsze zdjęcie jest przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Najważniejsze żebyś to Ty czuła się dobrze w swoim ciele.
    Ja ćwiczę regularnie już bardzo długo, najlepsze jest bieganie, biegam na stadionie, zimą fitness, polecam zumbę - uwielbiam :>
    6W - najgorsze co mogłam sobie zrobić to przymus, a tak się czułam kiedy postanowiłam zrealizować plan, zero przyjemności, widziałam tylko obowiązek.
    Hula hop jest świetny na brzuch.
    Poza tym dieta, od kilku lat jem zdrowo i to jest najważniejsze w utrzymaniu wagi.

    Zgadzam się - pierwsze zdjęcie jest zachwycające !!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wcale nie jesteś gruba, serio :)

    OdpowiedzUsuń
  15. OOHH SO CUTE!!like your photos!!
    kisses pretty and have a nice day=)

    OdpowiedzUsuń
  16. Trzymam kciuki! :) Ale dla mnie wyglądasz rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  17. przestan!
    sliczna jestes<3
    i sliczny kolor szminki na pierwszym zdjeciu:)

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne pierwsze zdjęcie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. dla mnie wyglądasz ok, ale każda z nas chce sama dobrze czuć się we własnym ciele, także życzę tobie wytrwałości, w sumie to i mnie przydałoby się żrzucić tu i tam ale jakoś brak mi mobilizacji, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyglądasz prześlicznie:*:*:*:*:**:*: przestań się kochana zamartwiać- boskie uda:):*:**::**:*:

    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★

    obserwuje i zapraszam do mnie do obserwacji:) w olnej chwilce.

    pozdrawiam:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  21. No właśnie niekoniecznie mi się odkłada w tych dobrych miejscach :P mówiąc szczerze to mam wrażenie, że grubnę w każdym możliwym miejscu ;)ale na razie się tym nie przejmuje. Czasem się tylko dziwię jak zobaczę moje nogi na jakimś zdjęciu, czy ostatnio na filmie z wesela, bo jakoś nie poznaje ich gabarytów :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Thanks for following me and leaving a lovely comment at my blog! <3 Now following you back :)

    xx,
    http://www.christiebluee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Nice blog! Follow eachother? I following you in this moment! I wait in my blog!

    xo
    kris

    OdpowiedzUsuń
  24. powodzenia życze ;) bardzo fajne stylizacje widziałam na kilku zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  25. He he, ja też tak mam, że zawsze mnie za dużo i też przytyłam 8kg, ale udało mi się kilka zrzucić i chcę się już tego trzymać:)
    I muszę to napisać: NIE MASZ SIĘ Z CZEGO ODCHUDZAĆ!!! Ale rozumiem:) Nasze kobiece myslenie:) I też jestem łakomczuchem o słabej woli. Ach...
    Bardzo fajnie wyglądałaś w blondzie.

    OdpowiedzUsuń

Pozdrawiam !